مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-12فرهنگي

 شب خوب زندوکیلی در اولین تجربه ارکسترال


کنسرت علی زندوکیلی شامگاه 20 آبان در دو سانس در برج میلاد روی صحنه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خواننده که عمدتا با تکیه بر موسیقی اصیل ایرانی در همه این سال ها پیش رفته، شب گذشته نیز بدون اتکا بر حرکات نمایشی آثارش را یک به یک بر صحنه برج میلاد خواند.

در این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت زندوکیلی در حوزه موسیقی ارکسترال به حساب می آمد، آثار منتخب این خواننده پیش روی مخاطبان قرار گرفتند و ارکستر ایستگاه با سکشن زهی به گروه این خواننده اضافه شده بود تا تجربه ای متفاوت پیش روی این خواننده قرار بگیرد.

کنسرت با قطعه آتش در آب که قطعه ای بسیار پر انرژی است، آغاز شد و از همان ابتدای برنامه علی زندوکیلی قدرت بالای خود را در اجرای زنده به رخ کشید.

این خواننده دقیقا 10 سال پیش (از پاییز سال 1392) فعالیت های رسمی خود را با حضور و اجرای زنده در کنسرت تئاتر ترانه های قدیمی (به کارگردانی محمد رحمانیان) آغاز کرد و در همه این 10 سال برنامه های متعددی به مخاطبانش ارائه داده است.

علی زندوکیلی پس از اجرای قطعه نخست و خوش و بشی که با طرفدارانش داشت، بلافاصله به اجرای قطعه نقاب که در موسیقی سریال آقازاده مورد استفاده قرار گرفته بود، پرداخت و پس از آن قطعه ریتمیک و شیرازی باهار شیراز را اجرا کرد که این اثر نیز توانست با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 شب خوب زندوکیلی در اولین تجربه ارکسترال

 شب خوب زندوکیلی در اولین تجربه ارکسترال